PaKaR-PaKaR BLoG

Kisah Benar : Adik Ipar Ketagih

19 tahun
Sumber asal : www.kualalumpurpost.net


Johor Bahru : Saya suami berusia 29 tahun dan ada anak lelaki berusia setahun. Adik ipar saya yang berusia 19 tahun tinggal bersama untuk membantu menjaga anak.
Masalah bermula sebaik saya gagal mengawal nafsu melihat adik ipar yang jelita dan bertubuh seksi serta berbaju tidur nipis masuk ke bilik saya.
Buat pengetahuan, sememangnya rutin setiap pagi adik ipar masuk ke bilik untuk mengambil anak selepas isteri saya yang bertugas sebagai guru pergi ke tempat kerja.
Saya yang bekerja sendiri, akan ke tempat kerja jam 10 pagi. Jadi, saya tinggal bersama anak dan adik ipar pada setiap hari. Biasanya adik ipar berbaju biasa bila masuk ke bilik saya.
Bagaimanapun, pada hari itu adik ipar berani masuk ke bilik saya dengan berbaju tidur nipis yang pendek dan seksi, membuatkan saya gagal mengawal nafsu. 
Pada mulanya saya bergurau dengan mengajak adik ipar berbaring di sebelah. Reaksinya sungguh memeranjatkan apabila akur tanpa banyak bicara. Kami melakukan seks oral dan sejak kejadian itu, kami sering melakukan perkara terkutuk itu ketika isteri tiada.
Kini saya bimbang perlakuan kami diketahui isteri kerana adik ipar seakan-akan mula ketagih seks. Malah, dia mengajak saya melakukan seks oral walau isteri ada di rumah.
Adik ipar menghantar SMS untuk menggoda saya bila isteri mandi. Jika saya tidak melayan, dia menghantar MMS bogel dan ini membuatkan saya tewas.
Saya tidur lewat dengan alasan ingin menonton bola untuk memuaskan nafsu adik ipar. Namun, saya menyesal dan bersalah terhadap isteri yang menyayangi saya sepenuh jiwa.
Telah pelbagai cara saya lakukan untuk hentikan semua ini daripada berlarutan, termasuk cuba menghantar adik ipar ke kampung. Namun, isteri sentiasa membangkang dengan alasan lebih selamat jika anak kami dijaga adik ipar. Saya buntu dan tertekan selagi tidak dapat mengatasi masalah ini.

17 comments:

Anonymous said...

pdah nok bnar .. dan taubat

Anonymous said...

meh cne bagi no tel adik ko kt aku boleh?

Anonymous said...

bagi tau adik ipar call saya masih single

Anonymous said...

Bgi tw lh ngan adix ipar awak tu sruh dea khwin ngan sya.......

Anonymous said...

barang best buat pe nk myesal...bamput 2 enak bro,,,yam-yam

Unknown said...

Mcm sdapp..

Anonymous said...

aku suami isteri yg sosial,isteri aku juga masa anak dara lagi memang sosial.kaki minum dan kuat merokok.masa berkawan lagi aku dan isteri aku sering berpesta seks dgn rakan2 sosial kami. dan mejadi biasa bagi aku hingga kami kawin.adik ipar aku juga tinggal dgn aku dan sering bawa kawannya yg suka pakai seksi.
selama adik ipar aku tinggal dgn aku aku beberapa kali melakukn seks dgn kawan adik ipar aku.adik ipar aku sgt sporting.sehingga la satu hari aku mengajak isteri aku bersama adik ipar aku dan kawan dia.kami berhibur kekelab hingga mabuk.bila dirumah kami tidur sekatil di bilik aku.dan berakhir dgn pesta seks.lepas sorang2 aku balun termasuk adik ipar aku.dan ia berlaku berkali2 selepas dari itu.aksi yg paling aku suka aksi lesbian adik ipar aku dgn kwn dia.kwn adik ipar aku sgt suka dgn cara aku dan isteri aku kerana open minded.

eppy said...

Bg no fon adk ipar kau

Muhammad Erwan Shah Aie said...

Baguslah kalau dah nyesal

Unknown said...

aku jugak pernah terjadi benda macam ni..tapi sekarang aku bersyukur yang adik ipar aku dah berkahwin...kalau tidak entah berapa gelen air mani ku dalam perut dia dan dalam rahim dia..tapi alhamdulillah dia tak pernah mengandung kan anak aku...tapi kalau sekali kali dia datang ke rumah aku kenangan manis masa dia tinggal bersama keluarga ku terkenang jugak..sekarang aku pun dah tobat...kesian pulak pada isteri ku..kalau boleh saudara pun cuba hindarkan dan jauh kan diri dari adik ipar saudara..itu saja jalan nya...

Anonymous said...

burit blkew

Unknown said...

0108665584..

Unknown said...

0139956716 lucy saputri
Nok nomburr buleh

Unknown said...

Hi

Lucy said...

https://www.ceritasexustazah.com/2022/06/malam-pertama-bersama-isteri-dan-adik.html

Anonymous said...

Seronok la Masih hidup.klu Allah tarik nyawa tengah wat dosa besar Tu baru tak seronok.open minded bodoh.jalan2 menuju neraka.
Berzina mmg seronok sebab Syaitan Ada bersama...Syaitan memang suka klu Kita buat dosa terutamanya dosa2 besar sebab klu mati tak sempat bertaubat bilehkah manusia tggl ddlm neraka bersamanya.

Anonymous said...

Aku pernah mengalami suasana mcm ni jgk dgn adik ipar aku. Tapi takde rasa apa2 la.takde feel sampai nak main bagai.adik ipar aku sblm kami ada anak memang tinggal sama. Satu lg adik ipar aku ni memang liar sikit.
Kaki clubbing.kuat hisap rokok mengalahkan aku dan kaki minum. Wife Aku memang dah imun perangai adik dia.kena satu hari dia mabuk teruk tel wife aku suh ambil dia.jadi aku la yg kena ambil dia balik.dengan baju tak cukup kain aku bawak balik ke rumah.papah dia balik ke rumah pegang badan dia tu ada la tapi tak rasa stim pun. Mungkin dah biasa kot.

kongsi link ke blog anda di sini